Minőségpolitikánk

A SÁNDOR AUTÓSZERVIZ vezetése célul tűzi ki a pártatlan, szakszerű, ügyfél centrikus, a hatályos jogszabályoknak megfelelő tevékenységét, ezért
- biztosítja az alkalmazottak, befolyásmentes tevékenységét, ezen belül kiemelt figyelemmel azokra a feltételekre, amelyek között a jármű felülvizsgálatot végzik,
- biztosítja, hogy minden ügyfél férjen hozzá a szerviz szolgáltatásaihoz, ne legyenek jogtalan feltételek – különösen díjak tekintetében – valamint, hogy a szerviz diszkrimináció mentesen működjön,
- garantálja, hogy minden kívülről szerzett vagy a jármű felülvizsgálata során keletkező ügyfél-információt bizalmasan kezel (kivétel ez alól az államigazgatási eljárás lefolytatásához nyújtandó információ),
- személyzetét kötelezi a pártatlanságra, függetlenségre oly módon, hogy ezeknek a kötelezettségeknek a megsértése elbocsátást eredményez,
- A gépjármű karbantartó szerviz munkálatokat a gyártói előírásoknak megfelelően ellenőrzött és felügyelt körülmények között végzi,
- tárgyi és személyi erő forrásait figyelemmel kíséri és folyamatosan fejleszti,
- folyamatosan figyelemmel kíséri ügyfelei kívánságait és kéréseit megfelelő minőségű alkatrészek biztosítására az igények teljesebb kielégítése érdekében,
- a legjobb beszállítókat választja ki, és folyamatosan ellenőrzi, értékeli őket.
A SÁNDOR AUTÓSZERVIZ vezetése arra ösztönzi munkatársait, beszállítóit hogy az egyenletes minőség érdekében:
- magukkal és munkájukkal szemben fokozottan igényesek legyenek,
- a minőségpolitikát megismerjék, és magukévá tegyék,
- ismereteiket, és szaktudásukat folyamatosan bővítsék.
A SÁNDOR AUTÓSZERVIZ átfogó minőség irányítási rendszer alapján működik, annak folyamatos fejlesztésével, és a minőségpolitika fenntartásával, piaci pozícióját kívánja erősíteni.
A vezetőség elkötelezi magát és aktív szerepet vállal a minőségirányítási rendszer működtetésében, fejlesztésében, és ezt az elkötelezettségét minden munkatársától, és beszállítóitól elvárja.
Mándok 2021.07.01.
Tamás Sándor
Autószerelő mester